czwartek, 4 sierpnia 2016

Metamorfoza fryzury cz.2 Efekt końcowy!

Witajcie kochani!

Dziś mam dla was efekt mojej metamorfozy w Kuźnia Stylu Jewuła. Zdecydowałam się na odważną i modą w tym sezonie koloryzację w kolorze szarym. W porównaniu do mojego dotychczasowego koloru jest to ogromna zmiana. Jestem z niej jednak bardzo zadowolona. Miło było oddać włosy w tak profesjonalne ręce. Sama wizyta przebiegła niesamowicie sympatycznie co zdecydowanie rozładowało mój stres. 








A jak wam się podoba moja metamorfoza? Czy zdecydowałybyście się na taka koloryzację? Czy podoba wam się trend na szare włosy? 


Więcej zdjęć znajdziecie na moim Instagramie: Charminglook

EDIT 

Kilka kolejnych zdjęć 





8 komentarzy:

  1. Nie każdemu taki kolor pasuje, ale u Ciebie wygląda świetnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że efekt końcowy robi wrażenie.
    Ogromny plus :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna fryzura, bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne włosy! Mój wymarzony kolor zastanawiam się nad przefarbowaniem ale boję się że się zniszczą, jak Twoje włosy to przeżyły? ;)

    http://nsobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Tez sie troche obawiałam o stan włosów ale chęć posiadania takiego koloru wygrała :) zdecydowanie polecam takie metamorfozy przeprowadzać w dobrych salonach fryzjerskich. Zawsze lepiej kiedy ktoś profesjonalnie zadba aby twoje włosy bardzo nie ucierpiały.

    OdpowiedzUsuń