piątek, 9 sierpnia 2013

Hot day

Serdecznie zapraszam wszystkich moich czytelników z Krakowa i okolic na imprezę z cyklu Fashion Democracy, która odbędzie się już jutro (10 sierpnia) w Galerii Kazimierz.











bluzka - H&M
spodenki - DIY
naszyjnik - H&M
baleriny - Zara 

Co do włosów to jestem bardzo zadowolona z efektu koloryzacji. Nie polecam jedynie farby, której użyłam do farbowania dolnej części włosów. Pozornie mocna farba Syoss już drugi raz mnie zawodzi. Za pierwszym razem efektu koloryzacji w ogóle nie było, a teraz po kilku dniach farba praktycznie całkowicie się spłukała. Trzeba zaznaczyć że moje włosy miały najbardziej podatny na wszelkie zmiany kolor czyli jasny blond. Nie rozumiem więc jaki problem jest z tymi farbami ale naprawdę chyba za małolata zmywalne farby trzymały mi się dłużej. Jestem rozczarowana. 
Macie jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia z farbami tej firmy?

6 komentarzy:

  1. chcialas uzyskac efekt ombre? bez urazy ale to wyglada jak jeden wielki odrost .. totalnie nie trafiona zmiana moim zdaniem, blond robil robote

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialas miec jak rihanna niestety tobie sie nie udalo zlej farby uzylas albo przez kolor blond to tak podzialalo

    OdpowiedzUsuń
  3. A wystarczy żeby na bloga weszło kilka znawców z Facebooka i zaraz robi się ciekawiej ;) efekt początkowy musi być przesadzony ponieważ znając nasze świetne markowe farby po kilku myciach zostanie jedynie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura super,koloryzacja uszła by w tłumie ;) Widziałam chociażby na ulicy wiele osób z dużo gorzej zrobionym ombre. Fryzura pasuje do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna fryzura, bardzo podoba mi się kolor, sama ostatnio o takiej myślałam, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz Moja Droga w tejcytrynowej bluzeczce i jeansowych szortach,świetne kolorki:)
    Bardzo fajny blog i post
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń