poniedziałek, 7 stycznia 2013

Autumn weather

Zdjęcia z któregoś dnia kiedy jeszcze nie było śniegu i pogoda była iście jesienna.
Teraz jak już śnieżek przysypał to czas na zdjęcia w klimacie typowo zimowym. Mam nadzieję że znajdzie się jakiś chętny "fotograf" na zdjęcia na mrozie ;) A teraz zostawiam was z tym outfitem ;) Mnie wzywa nauka do sesji. Buziaki ;*





spódnica - SH
ramoneska - Bershka
bluzka - SH
buty - H&M
pasek - House
biżu - House

Dziś poszalałam i znalazłam więcej moich typów w sklepie eobuwie.com.pl. Jesteście ciekawe zapraszam!

7 komentarzy:

  1. Spódnica maxi jest strzałem w 10, wyglądasz świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie !:)


    pozdrawiam :)

    vixen1990

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja ! uwielbiam taki styl.

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń