sobota, 22 grudnia 2012

Świąteczny czas!

Dziś w końcu udzielił mi się klimat nadchodzących świąt. Co roku wydaję mi się że nie potrzebuje tych wszystkich atrybutów świat (choinki i innych ozdób) ale dziś pomyślałam a może, tak dla odmiany! Kupiłam lampki, które zawisły na niewidzialnej choince, założyłam pościel z motywem kojarzącym się ze świętami i upiekłam tartę z owocami ;) Te drobiazgi sprawiły że ten wyjątkowy czas wydaje się być bardziej potrzebny i przyjemny. Ostatnio o dziwo mam masę weny ;) Na wieszakach wisi co najmniej 5 outfit'ów,  które czekają na ujrzenie światła dziennego i obfotografowanie ;D 
Myślałam że fascynacja moda, zakupy w lumpeksach i wypchana po brzegi szafa to wystarczający powód aby prowadzić bloga modowego. Teraz przekonałam się że nawet tego nie trzeba wystarczy kochać modę i mieć chęć realizować siebie. Reszta jest już naturalna. Wszystkie korzyści i przyjemności powinny być już tylko miłym bonusem za wkład pracy. Trzeba mieć też dla kogo pisać, dla kogo wstawiać zdjęcia, bo czym jest blog bez czytelnika? Jesteście tam? ;) Przyznać się kto zamiast pomagać w kuchni lub ostatnich porządkach woli przeglądać blogi?









spódnica - H&M
sweterek - SH
buty - Centro
kołnierzyk+naszyjnik - DIY
pościel i narzuta - IKEA


7 komentarzy:

  1. piękna spódnica;)

    b.ładny set;)

    wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Spódnica i naszyjnik są rewelacyjne:) Podoba mi się Twój blog:) Obserwuję i zapraszam serdecznie do siebie :) http://give-me-fashion.blogspot.com/ Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne koturny. Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:)
    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń