niedziela, 16 grudnia 2012

Outfit 16.12.2012!

Odnalazłam na ostatniej półce w szafce z butami koturny z zeszłorocznej kolekcji H&M. Jestem bardo zadowolona że teraz się odnalazły bo idealnie nadają się na taka pogodę. Wysoka koturna świetnie oddziela mnie od topiącego się śniegu, co sprawia że w nich nie marznę. Ostatnio coraz częściej staram się robić porządki w szafie więc czasem znajduję w niej rzeczy, o których zapomniałama a bardzo lubię np. te spodnie. ;) Mam nadzieję że jeszcze jakieś ciekawe rzeczy wpadną w moje ręce podczas porządków i będę mogłam wam je zaprezentować ;) Czy wy też tak macie że odnajdujecie lubianą część garderoby, o której zapomnieliście, a  teraz cieszy was na nowo? 

buty - H&M
bluzka - SH
spodnie - H&M
pasek - H&M 

4 komentarze:

  1. ładnie ci w takiej fryzurze:) świetna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i pozowanie do zdjęć!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja, może podrzucisz jakieś pomysły jak się zaprezentować przy wigilijnym stole? Jestem zawiedziona, bo ostatnio coraz rzadziej widzę nowe stylizacje :(

    OdpowiedzUsuń