niedziela, 25 listopada 2012

Konkurs Glitter + stylizacja red heels!

W pierwszej kolejności chciałam zaprosić wszystkich moich czytelników z Krakowa i okolic do wzięcia udziału w bardzo szybkim i prostym konkursie. Do wygrania są zniżki do sklepu Glitter w CH BONARKA. Kolekcje, które aktualnie możecie zakupić w tym sklepie jest niesamowita. Zakochałam się w akcesoriach związanych ze zbliżającymi się świętami. Więc jeśli nie macie jeszcze pomysłów na prezenty dla najbliższych to wizyta w sklepie Glitter z wygraną zniżką na pewno rozwiąże ten problem. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy dokończyć zdanie:

Mówię Glitter, myślę... 

Na wasze odpowiedzi czekam do 2 grudnia 2012. Nagrodzonych zostanie 5 najciekawszych odpowiedzi. (oczywiście odpowiedzi udzielacie w komentarzach pod postem, w celu szybszego kontaktu proszę o pozostawienie maila przy odpowiedzi)
Czekam na waszą inwencję twórczą ;))

Zdjęcia, które chce wam dziś pokazać zrobiłam już kilka dni temu ale w między czasie złapała mnie choroba i nie byłam w stanie nic konkretnego uczynić. Dziś w końcu wzięłam się za to i dodaję;)   


















6 komentarzy:

  1. j.mucha92@gmail.com

    Mówię Glitter, myślę... Gwiazdka z nieba na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ptaszkowska@gmail.com

    Mówię Glitter, myślę: kocham biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zapraszam do siebie ba konkurs, do wygrania aż 25 voucherów!

      Usuń
  3. Mówie Glitter, myśle: najlepsze miejsce na oszronienie się pięknymi błyskotkami..!:)
    aniammj@gmail.com

    Zapraszam do siebie:
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. woow>!You look so classy stylish and so glam!Your style is a killer- totally obsessed with your blog!Amazing outfit posts!Im following you now dear hope you can follow back!So we could support each other.Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja... :D

    OdpowiedzUsuń