niedziela, 18 listopada 2012

18.11.2012 PINK!

Dziś mam dla was post ze stylizacja ;) Pierwszy raz tej zimy ubrałam moje kochane futerko, które grzecznie czekało w szafie na swoją kolej. Patrząc na osoby, które mijam na ulicy pomyślałam że ta stylizacja musi się różnić od szarej ulicy. Elementem odróżniającym jest spódnica w mocnym kolorze. Takich własnie barw brakuje mi idąc ulicą. Ale czy jesień/zima oznacza schowanie wyrazistych rzeczy na niedostępną półkę?  Mam nadzieję że nie! ;) Zobaczcie co dla was przygotowałam i podzielcie się opinią na temat tej stylizacji ;)












spódnica - SH
legginsy - H&M
bluzka - no name
buty - DeeZee
naszyjnik - Glitter
futerko - no name
pasek - SH
kopertówka - Glitter
bransoletka - Glitter 

4 komentarze:

  1. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ soczysty kolor spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica ma niesamowicie piekny kolor! Dawno takiego nie widziałam- wyrazisty, zwracający uwagę! Futerko również jest boskie!

    OdpowiedzUsuń