niedziela, 11 listopada 2012

11.11.2012

Dziś kilka fotek z wczorajszej stylizacji. Szybko wgrywam fotki i po mimo późnej pory muszę trochę ogarnąć pokój. Jeśli mam już problem z dostaniem się do szafy to znak że nie jest dobrze ;P Kolejnym powodem, który przemawia do mnie za sprzątaniem jest fakt że w moim pokoju zamieszkał nowy mebelek i chciałabym aby całość ładnie się prezentowała.








kurtka - Bershka
koszula - no name
naszyjnik - Glitter
kolczyki - Glitter
legginsy - Mr. Gugu and Miss Go
buty - Zara
torebka - no name
wypychacz do koka - Glitter 

Chciałam wam jeszcze na koniec pokazać co udało mi się znaleźć ciekawego w eobuwie.com.pl. Mam dla was propozycje butów ciepłych, eleganckich i wygodnych. Mam nadzieję że któreś spodobają wam sie tak jak mi ;)


Jeśli podobają wam się moje stylizację to zapraszam do polubienia mojego fan page'a na Facebook. 
To tam będą najaktualniejsze informacje o nowych postach, stylizacjach i konkursach ;)


Buziaki i dobranoc  ;)

7 komentarzy:

  1. wspaniałe legginsy, szczerze zazdroszczę! Widzę, że masz dziurkę w brodzie, a komu Pan Bóg włożył palec w brodę temu dał urodę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas! http://puresimplefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej siostrze tak zawsze mówili;-) cos w tym jest!

      Usuń
  2. Podoba mi sie!Swietne legi, koczek, ktory uwielbiam i dodatki z pazurem jak najbardziej na tak!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupiłam sobie wypychacz w Glitterze :) Dzisiaj miałam koka w pracy. Otrzymałam same pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz! torebka, kurtka, bizuteria...REWELACJA!
    pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobry zestaw;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! Legginsy są genialne! pozdrawiam serdecznie:)

    R.L.

    OdpowiedzUsuń