środa, 10 października 2012

WFW 2012 cz.2 Vintage by FE

Zapraszam na część 2 relacji z WFW 2012.
Pokaz Vintage by FE.
Królowały odcienie beżu, szarości oraz klasyczna czerń.
Materiały przyjemne w dotyku, dające ciepło w zimne wieczory.

Skorzystałam z okazji zjedzenia sushi - było przepyszne ;))
Czy wy też lubicie sushi? 

W kolejnych częściach będzie się pojawiało coraz więcej zdjęć osób, których ubiór wpadł mi w oko więc czekajcie na kolejny post ;)

Jednym z bardziej obleganym przez młodych ludzi stoiskiem było to z rzeczami StaffByMaff. Sama zakupiłam jedną śliczna bluzeczkę i jestem zz niej bardzo zadowolona. Wkrótce pojawi się stylizacja z nią w roli głównej. Mam nadzieję że wam się spodoba ;)






































1 komentarz:

  1. Muszę w końcu spróbować kiedyś sushi :) btw zazdroszczę Ci, że tam byłaś :D

    OdpowiedzUsuń