poniedziałek, 8 października 2012

WFW 2012 cz.1

W miniony weekend odbył się jeden z ciekawszych eventów modowych w Polsce - WFW 2012.

Zdecydowanie bardzo zadowolona jestem z tego że było dane mi tam być ;)
Relację zacznę od zdjęć z pokazu Svensk (jest ich dosyć mało bo gdy dotarłam na miejsce to pokaz się już kończył)
Z racji tego nie mogę za dużo powiedzieć o tej kolekcji.

Kilka ostatnich zdjęć prezentują co działo się w CH Złote Tarasy w ostatni weekend w ramach akcji Elle i In Style "Szaleństwo zakupów" 
Za zakupy można było otrzymać upominki, a zniżki jakie nam podarowały te magazyny były atrakcyjne. Jestem jak najbardziej za organizowaniem takich akcji.
Czy wam też takie weekendowe zniżki przypadły do gustu?






















bluzka - H&M
spodnie - H&M
płaszcz - H&M
buty - H&M
szalik - SH
marynarka - SH






Chciałabym bardzo napisać wam więcej z WFW ale chyba będziecie musieli poczekać do jutra, bo dziś już późno a jutro uczelnia wzywa ;)
W wolnej chwili jutro zrobię część drugą relacji więc zaglądajcie ;)
Był ktoś z was w W warszawie na tych pokazach?

Dobranoc ;)

3 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz <3 Musiałaś się świetnie tam bawić, zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę strasznie:( wyglądałaś cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu z forum na ModnejPolce i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń