wtorek, 30 października 2012

My DIY!

Dziś pokażę wam wszystkie moje ostatnie DIY. Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ ciężko mi było znaleźć ciuchy ozdobione ćwiekami, które nie były by przekombinowane a zarazem w dobrej cenie. A tu proszę mogłam się troszkę pobawić w projektanta ;) Efektem są rzeczy, które naprawdę chętnie będę nosić. Myślę, że pojawi się jeszcze więcej mojej twórczości ale na razie chciałam pokazać wam chociaż troszkę i dowiedzieć się co o tym myślicie ;) Czy też lubicie nienachalne ozdoby? Czy bardziej fikuśne motywy?











Czekam na wasze opinie na temat moich rzeczy i dobranoc ;))

5 komentarzy:

  1. Dobra z ciebie projektantka :) Ile kosztują takie ćwieki? Sama też z chęcią bym coś stworzyła :)
    blogiomodzie(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie zrobiłaś te DIY!
    Zazdroszczę. Gdzie dostałaś złote ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest świetny! Kupiłabym go od ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Burgundowa koszula numerem 1, jak dla mnie! :)

    Nataszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Podziwiam ludzi, którym nie brak jest pomysłu, żeby ze starych rzeczy zrobić coś zupełnie nowego, na topie ;) gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń