niedziela, 14 października 2012

Blouse Staff by Maff!

Dziś mam dla was stylizację o której wspominałam we wcześniejszym poście. Nie byłam przekonana do niej kiedy oglądałam ją na stronie sklepu ale gdy zobaczyłam ja na żywo na WFW to bardzo mi się spodobała. Nie mogłam jej nie kupić ;) Mam nadzieję że podoba wam się mój zestaw? Trafiłam w wasz gust? ;)
Jutro zapraszam na kolejna część relacji z WFW 2012.









blouse - Staff by Maff
pants - H&M
necklace - New Yorker
shoes - H&M
ring - Top Shop

7 komentarzy:

  1. piękna Ania, piękna bluzka, piękne zdjęcia :) jak dla mnie trafione!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka cudna!
    Bardzo interesujący blog. Trafiłam tutaj z Modnej Polki, obserwuję i mam nadzieję, że mój blog także Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw ...bluzka i spodnie super :)pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń