wtorek, 2 października 2012

02.10.2012

Dziś  dowiedziałam się jak to jest być studentką ;] Ten rok zaczął się niesamowicie - od 2,5h stania w kolejce do dziekanatu. Kiedy wróciłam do domu miałam nadzieje położyć się do łóżka i już nigdy z niego nie wstawać. Życie jednak nie jest dla mnie tak łaskawe i musiałam wstać i na 19 znów jechać na uczelnie. Można się zdenerwować kiedy po 45min przebijania się na drugi koniec miasta okazuje się że wykładu nie ma. Ale są i dobre strony ;) Godzinę którą miałam spędzić na wykładzie mogę poświecić na stworzenie posta. Dawno mnie tu nie było i brakowało mi już czytania waszych komentarzy i odpowiadania na maile ;) Po nowym poście jest zdecydowanie ciekawiej.
Chciałabym się dowiedzieć jakie wy macie doświadczenia ze studiami? Czy zawsze są takie problemy? I czy mojego bloga chętniej czytają humaniści/stki czy umysły ścisłe?
Ja osobiście zdecydowanie od historii i języków wolę biologię i chemię ;)

A teraz zapraszam na stylizacje ;)




 spodnie - H&M
 buty - DeeZee
 sweter - H&M
 bluzka - H&M

5 komentarzy:

  1. Haha witaj w klubie studiujących :D Najlepsze i tak przed Tobą - pierwsza sesja i maraton zbierania wpisów :p

    OdpowiedzUsuń
  2. U look lovely! Stunning outfit! :)

    Love ur blog, Im your newest follower! Feel free to check out my blog!!
    There is some little giveaway goin on as well :)
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. super spodnie i fajnie zestawione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię pojęcia "bycie modnym", bo nie mam wyczucia gdzie się kończy moda a zaczyna kicz..(na sobie!) więc nie eksperymentuje (nawet od święta). Ale jak oglądam Twojego bloga... Ania! Ty masz zajebiste wyczucie! Kobieca intuicja mówi mi, że to jest fantastyczne zestawienie!!! Masz gust, styl! (ja sama nigdy bym na nie nie wpadła;P ) ŚWIETNIE WYGLĄDASZ !!! A to 3 zdjęcie w drugim pasku - bajka! Jesteś do tego stworzona. Miło się Ciebie ogląda. I nie dość że przez Ciebie spóźniłabym sie dzisiaj na szkolenie to jeszcze nic nie ogarnę na jutrzejsze zajęcia! :D Ale wiem przynajmniej kogo się mogę doradzić :D Nie wiedziałam, że może byc tyle fajnych spodni! Przeglądam Twoje stylizacje i jestem zachwycona! :*

    OdpowiedzUsuń