sobota, 22 września 2012

Lana Del Rey for H&M

Jejuuuu... Zakochałam się w najnowszej kolekcji dla H&M. Wszystkie rzeczy z tej kolekcji są dla mnie mega delikatne, romantyczne, niesamowicie eleganckie. Najchętniej kupiłabym wszystkie ;(
Niestety że nie mogę kupić wszystkich ciuszków które bym chciała to pokaże wam chociaż te które najbardziej mi się spodobały.












botki - 149,90zł
koszula ze zdobionym kołnierzykiem - 99,90zł 

 łososiowe spodnie - 149,90zł

sweterek - 129,90zł


biały płaszcz - 199zł


legginsy z printem - 39,90zł
biała bluzka z baskinką - 59,90zł



kurtka - 199zł

Czy wy też jesteście tak zachwyceni tą kolekcją jak ja? Co o niej myślicie?

Na zakończenie pozostajemy w klimacie i moja ulubiona  Video Games <3



Dobranoc ;)

6 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi się ta kolekcja z Laną <3
    na pewno stanę się posiadaczką swetra, spodni łososiowych i koszuli z kołnierzykiem <3 choć podobna jest w Mohito ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantycznie na chłodne wieczory... Bardzo podobają mi się leginsy i wcale nie są aż takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana ta reklama z Laną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta kolekcja, a szczególnie dwie ostatnie rzeczy: sweterk i kurtka

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sobie coś zjeść.. ale jak patrzę na te łososiowe spodnie.. ach! dawno nie miałam takiej motywacji do zrzucenia nadprogramowych kilogramów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz, kurtka i sweterek są genialne :D

    OdpowiedzUsuń