wtorek, 4 września 2012

04.09.2012

Dziś miałam okazje znaleźć się na planie serialu "Julka" i powiem wam że to był świetny dzień. Zawsze ciekawiło mnie jak całe to kręcenie filmów czy seriali wygląda od kuchni. Mogę tylko powiedzieć że atmosfera na planie była niesamowita ;) Byłam tak zafascynowana tym co się dzieje wokół mnie że nie zrobiłam za dużo zdjęć. Mam za to takie jedno ładne. Jak wam się podoba? Lubicie ten serial?


kurtka - Bershka
buty - DeeZee
bluzka - SH
naszyjnik - Primark 

Dziękuję bardzo Pameli za przemiły dzień ;))

Która z poniższych par butów wydaje wam się najodpowiedniejsza na  nadchodzącą jesień?

4 komentarze:

  1. O jak fajnie ...na planie ....mmm super :)))świetne foto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa - byłaś tam może statystką? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, nie ja miala tylko ubrać jedną ze statystek ;)

    OdpowiedzUsuń