wtorek, 14 sierpnia 2012

CLMF 2012

Mam dla was outfit z CLMF 2012. Zdjęcie niestety zrobione jeszcze w domu ponieważ na teren festivalu nie można wnosić aparatów. Dlatego relacja pojawi się jak znajdę coś odpowiedniego w sieci. Zdjęcia i filmiki z telefonu jakoś nie zasługują na publikację. Ktoś z was był na tegorocznej edycji tego festivalu? Czy wy też jesteście zachwyceni tak jak ja popisem Snoop Dogg'a? Według mnie to był najlepszy występ wieczoru. ;)

bardotka - H&M
buty - nadmorski bazarek
spodnie - H&M
kurtka - Bershka
koronkowa bluzka - SH
kołnierzyk + naszyjnik - DIY

3 komentarze:

  1. Snopp pewnie by mojego serca nie skradł. Placebo - jak najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. strój ciekawy, ale chyba dla mnie za dużo na tej szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski zestaw, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń