środa, 15 sierpnia 2012

15.08.2012







spódnica - SH
buty - Zara 
torebka - SH
bransoletka - H&M
sweterek - H&M
pasek - SH 


Wymyśliłam sobie że do każdego posta będę wam przedstawiała jedną parę butów, która akurat wpadnie mi w oko z pewnego sklepu internetowego. Serdecznie zachęcam do kupowania w tym sklepie, ponieważ każdy znajdzie tam coś dla siebie. A tak poza tym to mają po prostu świetnej jakości . Dziś na dobry początek daję dwie, no może trzy pary ;P


Botki GUESS - FL3ATHLEA09
Botki PEPE JEANS - AEL-261 B
Półbuty BADURA - 348-236

7 komentarzy:

  1. przepiękny look. podoba mi się absolutnie wszystko!
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie:) Bardzo ladny sweterek (urzeka suwak z tylu, fajna spodnica, a torebka totalnie w moim stylui. Nie podobaja mi sie tylko czarne przeswitujace rajstopy, ale tak czy siak zatrzymalabym Cie na ulicy jako soobe dobrze ubrana:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee!:)Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka! super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zrobiłaś takiego postrzępionego koczka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spięłam włosy w wysokiego kucyka, podzieliłam go na dwie części, podtapirowałam obie, i zawinęłam wokół gumki i przypięłam wsuwkami aby się trzymał ;) Jest mi miło że się podobał ;))

      Usuń