niedziela, 12 sierpnia 2012

12.08.12

Wybieram się dziś na Coke Live Music Festival. Jutro zapraszam więc na relację z tego cudownego wydarzenia^^

Chce wam pokazać dzisiejszy outfit, oczywiście na koncerty będzie inny, który pokażę wam jutro.
Ten jest taki dosyć elegancki - niedzielny. Bluzka jest w kolorze który będzie królował w nadchodzącym sezonie. Już możecie szukać ubrań w tym kolorze ;) 


bluzka - SH
buty - Zara
spódnica - H&M
pasek - H&M
marynarka - SH
pierścionki - TOP SHOP
kołnierzyk  + naszyjnik - DIY

Jak wam się podoba? Czy kołnierzyki dalej są HOT?

5 komentarzy:

  1. ślicznie;)
    własnie dziś zaopatrzyłam się w spódnice o tym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska spódnica -ale zgrabna jesteś. Dzięki takiej spódnicy widać, że masz śliczne i chudziutkie nogi :)

    Dodaje Cię do obserwowanych i zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Już niedługo będę organizowała duże rozdanie. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie otrzymuje sporą ilość kosmetyków, a sama nie jestem ich w stanie zużyć, dlatego oddam je w "dobre ręce" w rozdaniu :) Będzie mi miło, jeśli do mnie zawitasz i się zadomowisz :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. spodniczka jest bardzo ciekawa ! ;]

    zapraszam do siebie mystylerooksanna.blogspot.com

    obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń