poniedziałek, 9 lipca 2012

Pattern and mint

Witajcie kochani! Ostatnio miałam ambitne plany dodawania postów z większą częstotliwością, ponieważ mam dla was jeszcze kilka zaległych outfitow z Włoch. Ciężko jest jednak dodawać posty kiedy laptop ma takie fochy i zacina się po 10 min używania ;/ Więc skupiam się bardziej na zdjęciach ponieważ wgranie ich zajmuje mniej czasu niż pisanie super hiper długiego posta.
Ostatnio miałam okazje stylizować bardzo ciekawą sesję wiec wyczekujcie cierpliwie na jej efekty. Sama też nie mogę się już doczekać aż zobaczą zdjęcia. 
Mam dla was outfit z piątku. Co o nim myślicie? W waszym stylu? ;)










marynarka - H&M
spódnica - H&M
espadryle - New Yorker
naszyjnik - H&M
bluzka - H&M
pasek - H&M

Dziś byłam też na SH więc jutro zapraszam na SH-nowości ;) 

 A tak na koniec miły akcent (Bibione'12)





 Dobranoc ;)

1 komentarz:

  1. zapomniałaś dopisać, że buty które masz w tym outficie są polecone przez Twoją koleżankę :D
    dziękuję za pamięć <3 !

    OdpowiedzUsuń