wtorek, 5 czerwca 2012

Przegląd sklepowy cz.3 Zara

Dziś zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią mojego maratonu po sklepach.
Aktualnie na celowniku jest Zara.
Jestem zachwycona ubraniami, które aktualnie znajdują się w ofercie Zary. Dużo ubrań w kolorze mięty, czyli rzeczy delikatne, zwiewne. Zdecydowanie wiele rzeczy utrzymanych jest w kolorach pastelowych jednak można zauważyć przedzierające się przez nie ubrania w kolorach żywych, soczystych.
Takie części garderoby przykuwają uwagę. Żółta marynarka jest jedną z tych rzeczy, które jak wpadną raz w oko to już tam pozostają. Na sam jej widok masz tysiąc pomysłów do czego by ją założyć.
Jak wam się podobają takie zestawy? 


Miętowa koszula miała piękne wykończenia. Tu proszę foto:

Jasno-różowa koszula posiadała ciekawy motyw na kołnierzyku, który wyglądał tak:

jasne jeansy - 199zł
jasno-różowa koszula - 299zł
białe koronkowe spodenki - 169zł
żółta marynarka- 399zł
bluzka z baskinką - 169zł
miętowa koszula - była bezcenna ale domyślam się że jej cena może być między 169-199zł

4 komentarze:

  1. ostatnie zdjęcie <3
    Nie wiem czy bardziej podoba mi się ta żółta marynarka, czy bluzeczka pod nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny najlepsze! hihi, ja chcę wyprzedaże!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są:) ale te ceny;D

    ps. obserwuje z modnej polki i zapraszam do obserwowania u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog jest cudowny :) na pewną będę jego częstą czytelniczką :)
    zapraszam też do mnie :)
    http://myextraordinaryeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń