środa, 13 czerwca 2012

New stuff.

W dzisiejszym późnym poście mam dla was nowości z mojej szafy ale to za chwile ;)
Teraz chciałam wam wyjaśnić dlaczego pisząc ostatniego posta spieszyłam się na pociąg. Pojechałam odpocząć do rodziny w nieco spokojniejsze miejsc niż duże miasto - spokojna, cudowna mała miejscowość to idealne miejsce na relaks. Tu krótka fotorelacja:




Doszła mnie informacja że w H&M jest już wyprzedaż letnich rzeczy więc trzeba zobaczyć co nam nasz kochany sklep oferuje ;P Mam nadzieję że po ostatniej sytuacji, w której H&M bardzo mnie zawiódł teraz się zrehabilituje. Najpierw rozdają karty podarunkowe o wartości 20zł  za zakupy, a przy samej kasie kiedy chce sie użyć więcej niż jednej, spotyka nas zaskoczenie. I nagle okazuje się że rzeczy, które sobie człowiek wybrał nie można za nie kupić. Tłumacząc się regulaminem promocji, o którym nikt nic wcześniej nie mówił.
Więc H&M'ie wierze w poprawę! I liczę na konkretne promocje ;)
A teraz część moich nowiutkich rzeczy:
 PROMOCJA 10zł   H&M
 22,90zł   H&M
 39,90zł  H&M
 149,90zł  H&M
79,90zł  H&M

Jutro będę mieć dla was post z użyciem miętowej marynarki, a mam nadzieję że w kolejnych dniach uda mi się również stworzyć zestaw z żółtymi butkami (o ile pogoda pozwoli).

Mam też dla was outfit w którym byłam na imprezie urodzinowej koleżanki więc postaram się go podpiąć pod któryś najbliższy post. Nie wiedziałam że połączenie fuksji i mięty to tak doskonałe zestawienie kolorystyczne :)

Troszkę czasu ostatnio zajmuje mi szukanie idealnej oferty wyjazdu na wakacje. Dopięcie wszystkiego na ostatni guzik nie jest rzeczą łatwą. Niestety...

BUZIAKI! Mam nadzieję że czekacie już na następnego posta :) 

1 komentarz: