niedziela, 17 czerwca 2012

Neon and jeans.

Strasznie nie lubię pisać i zakładać że coś zrobię, a później okazuje się że brakło mi na to czasu ;/
Trzeba się w końcu postarać i to zmienić. Obiecałam wam outfit z 18 koleżanki ale nie uzyskałam jeszcze zdjęć z tej imprezy, więc mam tylko jedno na którym widać bardziej make up niż stylizacje ale to do stylizacji jeszcze wrócimy ;)

 Dziś mam dla was zestaw, który założyłam na wczorajszą wycieczkę do ZOO.
Fajnie jest raz na jakiś czas wyrwać się z miasta i chociaż na parę godzin pobyć w innym otoczeniu. Stylizacja jest dosyć luźna ale coś mnie w niej ujmuje. Mam nadzieje że was też?  Oceńcie sami ;)





buty - H&M
torebka - Zara
kamizelka - SH
koszulka - H&M
spodenki - H&M
naszyjnik - Primark


Kurcze chyba obiecałam wam jeszcze stylizacje z miętową marynarką z mojego wyjazdu do rodziny. Dziś zdjęć jest już wystarczająco. Jutro też jest dzień, jutro też będzie post więc zapraszam ;)

Buziaki ;* 
 i na dobry sen mam dla was kultową już nutkę


5 komentarzy:

  1. Fantastyne kolory a naszyjnik bym ukradła :)
    Zapraszam do siebie,może się zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this look! The green top is amazing! You have amazing style and an amazing blog! xo
    Gina
    https://www.boutine.com/home

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie, stylizacja jest ujmująca, fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bluzka i naszyjnik! ;))

    OdpowiedzUsuń