niedziela, 3 czerwca 2012

Lime time

Witam kochani! Dziś mam dla was wczorajszy outfit. Z tego zestawu jestem bardzo zadowolona, ponieważ złożony jest z elementów, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Nie spodziewałam się że taką świetną spódnicę znajdę w H&M. Jest ona czarna co sprawia że pasuje  do bardzo wielu rzeczy, jednak pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy to że trzeba kupić neonową bluzkę. Jak wam się podoba ta stylizacja?






Jeśli podoba wam się ten outfit to zapraszam do klikania ;)

spódnica - H&M
bluzka - H&M
buty - H&M
torebka - SH
naszyjnik - H&M

kurteczka - H&M


Zachęcam również do zaglądania na mojego bloga, ponieważ w przygotowaniu są jeszcze dwie części z przeglądu sklepowego ;D zgadujcie jakie sieciówki padły teraz moją ofiara ;)

A i na koniec piosenka, która na początku mnie nie ujmowała ale po którymś odsłuchaniu wpadła w ucho i siedzi w glowie ;D

5 komentarzy:

  1. Spódnica jest piękna! :))) Jak i naszyjnik,wyglądasz bardzo ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie! mnie się zestaw podoba i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. no spódnica świetna i bardzo fajnie wygląda z limonką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz na sobie moją wymarzoną spódnicę. Ja zamierzam przerobić swoją na coś bardzo podobnego do twojej. ;)

    Mam małą prośbę - wpadnij kiedyś na stylemadd.blogspot.com Z pewnością wiesz jak to jest zaczynać prowadzić blog modowy. Wkrótce pojawią się pierwsze stylizacje i mam nadzieję, że rzucisz na nie krytycznym okiem.

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Świetne sety tworzysz! Naszyjnik odjazd.
    Przychodzę do Ciebie prosto z forum na Modnej polce,
    zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Pozdrawiam
    Jessica

    OdpowiedzUsuń