poniedziałek, 28 maja 2012

Przegląd sklepowy cz.2 Mango

Kolejnym miejscem, które odwiedziłam podczas mojego spaceru po sklepach było Mango. Zakochana jestem w pięknych, zwiewnych rzeczach jakie nam prezentuje ta sieciówka. Rzeczy które tam wpadły mi w oko było  bardzo dużo, jednak postanowiłam że zrobię 3 zestawy. Jak możecie zauważyć bardzo spodobały mi się spodenki (na zdjęciach wyglądają jak spódniczka). Są one uszyte z materiały bardzo dobrej jakości i naprawdę wyglądają dosyć elegancko. Miałam również pomysł aby zestawić je z siateczkową, czarną bluzeczka, która z przodu wyszyta była złotymi cekinami ale stwierdziłam że w mojej szafie jest już podobna więc nie mierze (dlatego nie mam zdjęcia). Niebieski sweterek to jest coś co na pewno muszę przygarnąć ponieważ kiedy go ubrałam totalnie mnie oczarował.


Cytrynowa bluzka 89 zł
Spodnie 119 zł
Niebieski sweterek 119 zł
Spodenki w kolorze ecru 139 zł
Miętowa bluzka 79 zł


Białe buty należą do mnie. Zakupione zostały w sklepie Centro.

Podobają wam się te zestawy?  Jeśli macie do mnie jakieś pytania to pytajcie śmiało. Postaram się na bieżąco odpowiadać na wszystkie ;)

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne te szorty ecru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te spodnie na drugim obrazku <3

    Obsreuj i zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnemu we wszystkim ładnie, ale piekne sa te szorty :)

    dodaje do obserwowanych poprzez akcje na MP ;) pozdrawiam i z przyjemnością będę tutaj zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej wszystko mi się podoba :)!!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń