sobota, 12 maja 2012

Old outfit

No w końcu stworzyłam jakiś nagłówek na bloga. Jak wam się podoba?
We wtorek najprawdopodobniej będę mieć dla was pierwszy konkurs organizowany na moim blogu. Mam nadzieję że chętnie weźmiecie w nim udział ;) Po szczegóły zajrzyjcie na bloga we wtorek w godzinach wieczornych.
Teraz chciałam wam pokazać outfit, którego niestety nigdzie nie publikowałam ze względu na średnią jakość zdjęć. Ale udało mi się odkopać chociaż jedno wyraźne i jasne. Pomyślałam że mogę się nim z wami podzielić ;) Drugie i trzecie foto przedstawiają mój wzór na paznokciach (wykonany dosyć szybko) ale chyba wygląda dobrze.
Oceńcie zresztą sami ;)


ps. kolor lakieru, który nałożony jest na czarny to miętowy. (przepraszam że tak kiepsko tu to widać)

3 komentarze:

  1. great outfit!love the blouse!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to sie nie moge zabrac za swoj naglowek :) Swietnie wygladasz, piekna transparentna koszula ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nagłówek :) Normalny, przejrzysty, bez udziwnień ;)

    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń