piątek, 11 maja 2012

Crazy pink

Ufff...! Minął ten najbardziej napięty czas. Podstawa maturalna myślę zaliczona całkiem dobrze. Ustne też mam  już za sobą ;) Teraz jeszcze 2 maturki (w poniedziałek biologia i we wtorek chemia) i będę miała masę czasu aby zająć się sprawami związanymi z blogiem. Bardzo brakuje mi wyszukiwania perełek w second hand'ach na co teraz brakowało mi czasu, na szczęście we wtorek się to zmieni ;) Pokaże wam outfit z wczorajszego upalnego dnia. Przekonałam się że nie tylko maxi spódnice w pastelowych kolorach super wyglądają. Jak podoba się ta stylizacja?





Spódnica- Second Hand
Bluzka- H&M
Buty- Zara
Torebka- H&M
Naszyjnik- House
Okulary- H&M

2 komentarze:

  1. Śliczny kolor tej sukienki a buciki z Zary wszystkie pokochałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :) widzę 'mój' plac zabaw :) Ślicznie Ania, ahhh te buty z Zary, chyba każdy się już na nie skusił ;] Też piszę w pon i wtorek te same przedmioty :P Trzymam kciuki :)!

    OdpowiedzUsuń