sobota, 26 maja 2012

26.05.2012

W pierwszej kolejności chciałabym złożyć życzenia wszystkim mamą z okazji ich święta. Oczywiście moja mama została już obdarowana kosmetycznym upominkiem. Mam nadzieje że jest z niego zadowolona ;) A jakie prezenty albo niespodzianki robiliście dziś swoim mamą?

W końcu czuje się na siłach aby zabrać się za jakieś konstruktywne działania ;) Dziś wybieram się na przegląd sklepowy. Niestety nie będę dała rady przejść po wszystkich sklepach. Na pewno pokażę wam jednak co ciekawego oferują nam takie sieciówki jak Zara, H&M, Mango, Stradivarius, Bershka czy Promod. Więc jeśli jesteście ciekawi tego co udało mi się wyszukać w naszych ukochanych sklepach to zapraszam dziś wieczorem lub jutro.  A teraz chciałam wam pokazać 2 ostatnie outfit'y. Oba utrzymane są w odcieniach najmodniejszych tego sezonu. Ostatnie dni były dosyć gorące jednak ja musiałam raczej chować się przed promieniami słońca. Dlatego własnie spodnie są długie. Wystarczył jeden wyjazd nad wodę i dobra zabawa, aby zapomnieć o smarowaniu się filtrem. No i proszę! Mam nauczkę. Ale miałam wstawiać zdjęcia więc dodaje ;)

1 Outfit:

spodnie - Stradivarius
sweterek - H&M
buty - Centro.
kopertówka - H&M
okulary - H&M







2 outfit:

spodnie - H&M
bluzka - SH
marynarka - Next
naszyjnik - H&M
kopertówka - Accessorize
buty - Centro.






Która stylizacja bardziej przypadła wam do gustu? 1? A może jednak 2?

Chciałam jeszcze powiedzieć że bardzo mocno trzymam kciuki za sukces P., która dziś bierze udział w wyborach Miss Polonia Krakowa. ;)))

5 komentarzy:

  1. oba bardzo fajne, jednak ten z żółtymi spodniami jest po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hy sweetie! Lovely post! Check my blog and tell me if you wanna follow each other?!:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię wybrać stylizacji,która mi się bardziej podoba ,obie są świetne.Kopertowka z 1 outfitu przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie ładnie wyglądasz :)


    mam pytanie co do tych butów z Centro, mnie one jakoś nie przekonują. Czy jesteś z nich w pełni zadowolona? :)

    pozdrawiam, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z butów jestem bardzo zadowolona. Praktycznie pasują mi teraz do każdej wiosenno-letniej stylizacji. Kupiłam je w sumie pod wpływem chwili ale okazały się świetne ;)

      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń