poniedziałek, 23 kwietnia 2012

23.04.2012

Przepraszam bardzo za moją słabą aktywność i częstotliwość dodawania postów ale na szczęście to się zmieni za jakieś 3 tygodnie. Wtedy właśnie mam ostatnią maturę i od 15 maja już błogi spokój ;) Pociesza mnie fakt że do matur z biologii i chemii mam jeszcze troszkę czasu i może zdążę z wszystkimi powtórkami. Ale teraz muszę się do tego bardzo przyłożyć. Po egzaminach nadrobię wszystkie zaległości ;) Dziś wyszłam tylko na chwile po szkole zrobić zdjęcia, a tak to cały dzień z nosem w książce. Nawet nie wiedziałam że budowa stawonogów albo szkarłupni może być taka ciekawa ;P Próbowałam też przeanalizować matury z zeszłych lat z języka polskiego i wywnioskować z jakiej lektury się najlepiej przygotować ;) Pytanie do maturzystów tegorocznych: jaka lekturę typujecie? Chłopi? Lalka? Dziady? A może Tango? Są jakieś inne typy?
A teraz powracając do tematu outfit'u to dodaje zdjęcia ;)








4 komentarze:

  1. Great look!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie się wybierasz na studia? Jaki kierunek?;>

      Usuń
    2. Bardzo bym chciała dostać się na dietetykę na UJ ;) ewentualnie biorę pod uwagę kierunki na które również liczy mi się biologia bądź chemia np. neurobiologia albo technologia żywienia(ten kierunek na UR) ;)

      Usuń
  2. Cudowne buty !

    OdpowiedzUsuń