piątek, 24 lutego 2012

Zakopane!

Dwa dni spędzone w górach dały mi dużo siły do dalszego efektywnego działania. Mam nadzieję że starczy mi jej nie tylko do matury ale i dłużej. Mniej więcej połowa moich zdjęć to przegląd sklepów w centrum. Jednak nie zapominałam ich robić też w otoczeniu samych gór. Zszokowała mnie ilość śniegu bo u mnie w mieście nie ma go już prawie wcale. Fotorelacja poniżej ;)











 
A dziś w wolnej chwili wyciągnęłam kuzynkę do centrum handlowego zobaczyć czy przez dwa dni mojej nieobecności zaszły tam jakieś zmiany. Niestety... ahh niestety znalazłam kilka rzeczy, które z wielką chęcią powiesiłabym w mojej szafie, a niestety dlatego że ceny nie były zbyt korzystne... Może chociaż jakąś jedna rzecz z tych pięknych uda mi się wziąć pod swój dach ;)) Kilka zdjęć rzeczy, które wpadły mi w oko dodam jutro. Na dziś już może obrazków wystarczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz