czwartek, 16 lutego 2012

Make up.

Na początek muszę się pochwalić moim nowo zdobytym doświadczeniem kulinarnym! Z racji iż dziś jest tłusty czwartek postanowiłam pierwszy raz w życiu przygotować faworki ;) Poniżej wrzucam zdjęcie. Jestem z tego bardzo dumna ponieważ wszystko się udało i wyszło pysznie.

A następnie chciałam wam pokazać co wyszło z mojego kombinowania z makijażem. Myślę że ten akurat make up będzie bardziej odpowiedni na wiosenne wyjścia. Mocno podkreśla oczy i będzie pasował do wielu zestawów w rożnych barwach. Usta są pokryte bardzo delikatnymi i pudrowym różem. Pastele górą! Co wy myślicie o takim makijażu?
OCZY:
-baza pod cienie do powiek INGLOT #01
-szary(jasny) cień INGLOT M3 #601
-konturówka do powiek INGLOT #301
- tusz do rzęs INGLOT

TWARZ:
idealną gładkość i krycie zapewnił korektor i podkład WAKE ME UP od RIMMEL LONDON
Naprawdę oba kosmetyki z tej serii bardzo sobie cenie są świetne.
róż WIBO

USTA:
Nie mogę podać po prostu numeru szminki, ponieważ nie mogłam się zdecydować na taki który najbardziej odpowiadałby temu z mojej wizji. Zmieszałam więc odrobinę sypkiego różu z podkładem aby uzyskać zamierzony efekt. Jednak stwierdzam że nie jest to trwałe rozwiązanie, wiec szminka jest jednak konieczna aby makijaż mógł nam służyć dłuższy czas. 

http://charminglook.blogspot.com/
http://charminglook.blogspot.com/

Tak na koniec dodam jeszcze link do mojego zdjęcia w konkursie Siemens Fresh Look.
http://www.siemensfreshlook.pl/galeria_zdjecie,919.html (proszę o cierpliwość bo strona się długo ładuje ;P)
Bardzo zależy mi na waszej opinii więc jeśli stylizacja pasuje do motywu przewodniego "Biel" i podoba wam się to proszę kliknijcie i oddajcie na mnie głos. Będzie mi bardzo milo;) 

1 komentarz:

  1. usta wyglądają świetnie, dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń