sobota, 7 stycznia 2012

Golden sequins.

Outfit według mnie dosyć ciekawy. Cekiny nie ważne czy są na spódnicy, marynarce czy koszulce są świetne na karnawał, który właśnie nam się rozpoczął. Przyszedł czas na różnego typu bale. Maturzystów czeka studniówka i zabawa do białego rana. A pozostałych liczne bale karnawałowe. Zawsze ciekawiły mnie bale przebierańców jednak wraz z podstawówka takie się dla mnie skończyły. Ciężko jest przekonać "poważnych" już ludzi do wygłupów i przebieranek. Mam nadzieje ze uda mi się jeszcze kiedyś znaleźć na takim balu bo to świetna zabawa. Niesamowicie potrafi oderwać od zwykłej, szarej rzeczywistości. Co wy myślicie o takim sposobie zabawy? Jakie są wasze wymarzone stroje?

charminglook.blogspot.com
marynarka - SH
spódnica - H&M
sweterek - H&M
buty - H&M
charminglook.blogspot.com
naszyjnik - H&M
charminglook.blogspot.com
złoty (metaliczny) lakier- Wibo
torebka - H&M
charminglook.blogspot.com
charminglook.blogspot.com
charminglook.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz